So far away from home..



image190




-..but brother we're not alone.

Kommentarer
Postat av: emma

Allt är bara bra här nere! Har precis påbörjat en ny kurs samtidigt som jag håller på och avslutar en annan. Har varit ute ikväll, hyfsat kul faktiskt :) Kul att höra allt är bra! Puss

Postat av: Alexandra

Där finns inte mitt program bara huvudämnet som fristående kurser. Med andra ord finns de kurser jag läste första år i Jönköping i Göteborg men även de jag läser halva sista året. Alla kurser jag läser de här två terminerna, som innehåller allt det roliga hade jag inte fått på Göteborgs Universitet.
Är inte särskilt nervös över att tatuera mig, har gått o väntat så länge nu så längtar bara. Troligtvis kommer det komma smygande nervositet dagarna innan ;)
Kram!

2007-10-04 @ 18:53:06
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: emma

Första kursen jag läser är grundläggande marknadsföring och den andra är marknadsanalys och marknadsundersökningsmetoder :) Yupp, onsdag it is då är det utgång som gäller - här på campus är det fest jämt! :D Jag har varit hemma två gånger sen jag flyttade hit, en gång veckan efter jag fyllt år och nu i helgen. Har ju köpt en hund så jag var ju tvungen att åka hem och visa upp henne :)
Puss

2007-10-04 @ 22:55:29
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback