I don't know how.

Jag måste lära mig att allt inte alltid blir som man har tänkt sig och sluta bli deppig eller förvånad när det händer. Jag menar, jag om någon borde ju veta det vid det här laget.

Veckan är verkligen fullspäckad:
* Idag har jag fått en underbar ansiktsbehandling på relax. Eller fått och fått. Den kostade mig skjortan!
* I morgon och på torsdag är det jobb på dagiset.
* I morgon ska det handlas massa nödvändigheter på musikia!
* På fredag kanske Hugo kommer och hälsar på, eller så blir det utgång med festliga människor.
* På lördag kommer Elin och Carl-Martin hit från Stockholm och festar loss! Me like!
* På söndag åker Elin, C-M och jag äntligen hem igen.

Jag saknar alla supermycket nu och jag förstår inte D som inte ens har tänkt på det!! Konstigt.



-You'll never know what's on my mind when I fall asleep with your face on my retina.


Kommentarer
Postat av: Vegardann

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback