Hold me closer tiny dancer.

Nu har jag legat i min säng och läst bloggar och lyssnat på Elton Johns Tiny Dancer i nästan två timmar. Jag är både lat och uttråkad.
Egentligen måste jag börja skriva texten till min och Daniels låt som ska vara klar snart, men all inspiration är borta!

Idag skulle jag köpa ett par strumpbyxor till Halloween och det var rea på dom så det var super. Men av någon anledning har jag fortfarande inte lärt mig hantera pengar så det slutade med att jag kom hem med tre par strumpbyxor, två klänningar, underkläder, en tjockare tröja, hårfärg, shampoo, balsam, en ny väska och en ny stor flaska med escada - magnetism. Hur ska jag ha råd med allt som ska köpas på musikia på onsdag?! Jag vill ju så gärna ha en porta! Eller jag måste ha en. Och varken telefonräkningen eller hyran är betald än. Damn.

Mest av allt vill jag säga att jag längtar hem. Jag längtar efter alla människor & händelser. Jag längtar efter att få konfrontera mitt pirr igen!
Förvånad? Nej.



-you'll marry a music man.



Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, slösmaja ;P Kram på dig :)

Postat av: sofie

Nääe inte så mycket :) Försöka komma igen lite i plugget och så kommer fredrik imorn :D Det blir nog rätt lugnt..
Vad ska du hitt på?

2007-10-29 @ 23:24:56
URL: http://zuzu.blogg.se
Postat av: Shops20067

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-02 @ 13:13:13
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback