Haha! Okej.

Första fyllebloggen.
Kvällen har varit underbar för mig, men kanske inte för Daniel som (jag tror) kände sig tvingad att vara vaken längre än vad han ville..
Min fråga är: varför skapar man sig problem som egentligen inte finns?
Jag har en förmåga att alltid grubbla för mycket och därmed skapa fler problem än vad som finns. Alltså det vill säga, göra en höna av en fjäder. Konstatera något utan någon egentlig grund. Det har hänt otaliga gånger under kvällen och även under de senaste veckorna. Jag måste sluta med det! Det är ju ingen som far mer illa av det än jag.

Nu vill jag mest äta, titta på almost famous och sova!





-and you're still there in my heart babe. Everyday, everyday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback