Do you still love me?

Det finns två tjejer. Dom är inte några superpolare direkt, utan mer bekanta. Men helt plötsligt så kommer det en helg då de båda träffar och myser med varsin man. Helt plötsligt är vänskapen ett faktum. Nu ska det pratas kärlek, bakas och fnittras. Och hela tiden ska man se till att göra det så nära de här två killarna som det bara går.
Det är egentligen konstigt det där.





Förra veckan var låg och seg. Dagen har varit toppen. Låt oss hoppas på en fortsatt lika bra vecka! Det är bara trist att vara gnällig.
Idag fick jag mitt paket från CDON som innehöll Foo Fighters one by one, Joni Mitchell clouds och blue, Eva Cassidy songbird, Lars Winnerbäck dans med svåra steg, Death cab for cutie transatlanticism och Josh Rouse 1972. Alldeles alldeles underbart!


Jag måste bestämma mig för om jag vill åka till Stockholm, Arvika eller hem i helgen. Hu!





-It seems like you have changed in the past week.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad kul att du inte lever pina ;) Är Karlstad en bra stad då eller är det bara internatet som du trivs på? Allt är bra med mig, kämpar med skolan och har mycket att göra non stop. Snart är det dags för taturingstillfälle 1 eller ahh tre veckor men börjar närma sig, sen blir det varannan vecka :)) I dec blir det flytt till götet för att praktisera på tidningen Groove och för att avsluta mina studier där istället för i JKPG, kommer bli underbart.
Kram!

Postat av: Alexandra

förresten Josh Rouse - 1972 är en mycket bra skiva, Comeback bästa låten!

2007-10-02 @ 19:21:56
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback