But it don't snow here, stays pretty green.

Nu har jag skaffat ICA-kort och därmed tjänat ihop lite fler vuxenpoäng! Och jag har insett att jag visst är skriven här uppe i värmland. Det känns lite konstigt det.


Vårt internet här är jättemysko och kopplar ur sig hela tiden, men nu har jag äntligen lyckats beställa mina tågbiljetter. Så mellan den 26 oktober och den 4 november har ni chansen att se mig i Anderstorp igen. Hoho!



Tiden är inne för Joni Mitchell - River. Mmmmm.


image189



- I'm gonna make a lot of money then I'm gonna quit this crazy scene.


Kommentarer
Postat av: heds

=)du och jag, ica, vakuumvuxna.. ;)

2007-10-03 @ 18:51:20
Postat av: emma

Hej Johanna! Hur är det med dig där uppe i Värmland? Trivs bra antar jag?? Puss och kram

Postat av: Jacobdaniella

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2009-09-29 @ 11:20:58
URL: http://jacobdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback