Solens och vindarnas ö.

Här sitter jag och tittar på bilder från helgen som har spenderats på Öland. Det kändes grymt bra att få krama alla igen och att hänga runt och bara vara. Fast det är klart, en del jobb blev det ju också. Det var ju därför vi åkte!

I fredags blev det mest häng och en kort genomgång och presentation. Jag har väl inte glömt att säga att jag är ansvarig för patrullen i år?! Woohoo! Jag tror allt att jag håller på att bli lite vuxen nu.

Igår var det mest jobb under dagen, och på kvällen var det diverse lekar, som jätte & ynk och Muffin' Man. Efter det var det skönt att göra ingenting med några av pärlorna. Jag fick världens bästa massage av Hugo (Han är verkligen grym!) och sen gick jag och Johan på rundvandring till ca 03:30. När vi skulle in hade jag glömt nyckeln och portkoden fungerade inte, så vi fick ringa och väcka Markus som kom ner som en räddare i nöden. Jag säger bara en sak: Bästa mannen! Hoho!

Efter fyra timmars sömn var det dags för dusch, frukost och sedan lite lekar ute i solen. Snappa näsduk och kasta stövel var givna, men brännbollen är trots allt min stora favorit! Har jag sagt att jag är grym på lyror? Det är jag.

En sak är så sant som det är sagt. Man äter aldrig så mycket och så ofta som man gör på Klinta. Det är mat hela tiden! Helt sjukt.

Så nu sitter jag här och längtar med ett litet pirr i magen efter vecka 28. Då får jag spendera mer än en helg på mitt absoluta favoritställe!




 


-Det ska va' gött, gött, gött, gött...å leva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gutentag! (guten soliga tag!)
jag knegar på etac i anderstorp, du kan kalla mig sanna the montör! haha låter kanske inte hejdlöst roligt, men skruvar och jag är numera inte längre två utan ett!
alla dagar passar lika bra faktiskt, så du kan få valet att välja när som passar dig bäst! (0735040045, om du nu inte skulle ha det)
vad hände i sthlm? fest o shopping?
kramohej

Postat av: sanna igen

nu såg jag vad du hade gjort i sthlm! först trodde jag att du sett moneybrother, MEN att prata med honom är ju faktiskt snäppet ännu bättre!
grattis eller vad säger man? haha

2007-05-21 @ 16:37:38
Postat av: Marcusrebekka

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2010-01-18 @ 09:03:26
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback