Me and Bobby McGee.

Nu är helgen förbi och likaså min sjukskrivning, så idag var det bara att ställa klockan och promenixa iväg till jobbet. Och guuud vad jag har saknat det! Det var hur kul som helst (nae, inte hur kul som helst, för det går inte (anton.)) att träffa alla igen och det har verkligen hänt saker sen sist! A har slutat med blöja, B har tappat tänder och C har börjat potträna. Haha. Kul och intressant, I know!


I lördags var jag iväg på konfirmation hos mitt sockersöta kusinbarn. Kyrkan var väl ungefär lika härlig som vanligt, och gav träsmak i rumpen, men det var riktigt kul att träffa Norge-släkten igen.

Efteråt bjöds det på godaste maten, tårta, kranskaka (norsk favorit) och trevligt sällskap, och någon gång runt 01 satte jag och mami fötterna på hemmaplan igen.


Nu ska jag sätta igång att plugga inför torsdagen. Massor av musikteori och gehör ska läras in och två låtar ska sitta i ryggmärgen. Jag är sjukt opeppad!

Jag måste även få tag på Stefan och fråga om han är peppad på mina & Antons plans inför helgen. Men hur lätt är det när han slutar jobbet kl 24 och man själv ska upp vid 6?!


 



-Freedom is just another word for nothing left to lose.


Kommentarer
Postat av: Marsmacgyver

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Postat av: Lukaseira

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-09-03 @ 13:10:06
URL: http://lukaseira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback