Mamma Mia.

Nu är jag precis hemkommen från Göteborg där jag, mami, Anki och Johan har varit ute och ätit och tittat på Mamma Mia. I flera månader har folk runt omkring mig pratat om hur himla bra den är, så jag gick nog tyvärr in i Scandinavium med lite för höga förväntningar. Den var inte alls så fantastisk som jag trodde att den skulle vara, men visst, 8/10 får den allt i alla fall. Fast jag tror att den otrevliga, tuggummismackande, illaluktande kvinnan och hennes dotter - som till och med var snäppet värre! - som satt brevid mig gjorde sitt till också. Jag har verkligen inte lärt mig "registrera - släpp"- grejen som Krister tjatade om under hela trean.

---


Nu har jag pratat klart med Stefan, så nu ska jag bara boka mina tågbiljetter som ska ta mig till Nyköping och sen Stockholm, där jag ska träffa Dave och sedan Cissi, och sedan ska jag lägga mig i min übersköna säng och titta på dagens inspelade O.C och sedan sova.

I morgon är det dags för jobb igen!



 


-Thank you for the music!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt att jag är hemma igen! 2½ månad går sååå fort, det är inte klokt! men det är det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv!

nästa vecka låter utmärkt, jobbar till 16 varje dag (i anderstorp) så efter det är det lugna gatan!
har det hänt nåt spännande för dig medan jag varit borta? kraaam

Postat av: kina

yooohanna! tänkte höra hur du mår och hur det går för dig på musikfronten?

Stor kram!

2007-05-14 @ 22:41:31
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback