It's only rock n roll but I like it!

Nu har Stefan precis åkt hem i regnet. Hela kvällen har han varit här och spelat tillsammans med mig den snällingen! Det blev allt från pop till blues till lite eget och en massa improvisation. Jag lever verkligen för det här! Det finns inget bättre än musiken. Där rivs alla murar och det finns inga rätt och fel. Där kan jag vara mig själv i något slags euforiskt rus, och ingen kan dra mig ur det!


Vad som är helt underbart då är att det låg ett brev på köksbordet idag när jag kom hem. Jag öppnade det och läste: "Johanna, Du är antagen till Nordiska Rockmusiklinjen år 07/08". Yes vänner! Jag kom in!




-"I'm moving out from this jungle".


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD VAR DET JAG SA!?
GRATTIS det är du tusan mig värd!

Postat av: Annika

GRATTIS JOHANNA!!!

2007-06-01 @ 10:18:46
URL: http://annikabman.blogg.se
Postat av: deadda

det är klart du kom in gullet ;) du är ju som fisken i vattnet där! grattis! du är go, det var roligt att se dig igen förra helgen, synd att det bara blev i kortaste laget och utan att verkligen prata. får ta det någon dag framöver när vi inte jobbar.. jag är ju i anderstorp och jobbar för levebröd nu vettu.. =) kram

2007-06-01 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback