För jag är en liten mört...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Kan jag gå runt i mitt nattlinne hela dagen?
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Typ 15 pix i väskan eller nåt.
3. Vilket ord rimmar på "test"? Pest.
4. Favoritplanet? Min.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Markus.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? "Ring ring ring" typ.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Bh, linne och grön t-shirt med väldigt stor urringning.
8. Sätter du etiketter på dig själv? Ibland.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Jag har inga skor nu, men innan hade jag mina rosa reebok för jag var ute och prominixade.
10. Ett ljust eller mörkt rum? Olika i olika rum ju!
11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos? Vet inte.
13. Vad gjorde du vid midnatt? Såg "never been kissed".
14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Tack ;) en rödspätta med bajs på väg!"
15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Gbg?
16. Vilket uttryck använder du mest? Käre värld kanske.
17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Selma.
18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Oj, det minns jag inte.
19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Cigg, pepsi max och inget mer.
21. Vilken ålder har varit bäst hittills? Jag gillar att vara 20.
22. Din värsta fiende? Alla som bestämmer över mig.
23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Cerise med ett Dolly Parton-citat.
24. Vad var det senaste du sa till någon? "Det är bara du som håller på med sånt."
25. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Pengarna, tack.
26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Kanske. Jag har inte bestämt mig än.
27. Senaste låten du lyssnade på? Något med Creed som Anton lyssnade på i bilen igår.



-Ta reda på vem du är och var dig själv i alla väder.


Kommentarer
Postat av: kina

Men tjohoo vilken fräsig blogg du har fått.. måste man ha pro för att få den sådan? nice! Jorå, här är det prima ballerina. Sommar, 30 grader och strålande sol - me like. Trivs fruktansvärt bra och det kommer bli himla sorgligt när jag lämnar Treviso om 3 veckor för att påbörja min sommar runt om här i landet med barnen. Tur nog kommer jag tillbaka för en sista vecka i juli.
Jag tror stenhårt på dig och din musik, antagligen något som jag aldrig fått för mig att säga - men av det jag har hört på framträdanden i skolan säger jag bara W-O-W. Och är det din dröm så satsa stenhårt. I väntan på att allt satsande ska ge resultat är det ju bara att tuta och köra på något annat (eller i något annat verkar det som, mohaha). Hur är läget i smålands skogar annars, händer det något kul nuförtiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback