Den 2:a dagen

Vid ett idag kom jag hem från Stefan efter gårdagens och nattens bravader. Måste säga att så kul som jag har haft den här helgen har jag inte haft på evigheter! I lördags var det hotellet och i går var det siggespremiären (med alldeles för mycket folk!) och hela tiden har jag befunnit mig i det bästa sällskapet!

Eftermiddagen blev slapp med the Rose (filmen) och sömn, innan Selma kom och hämtade upp mig för att åka iväg en runda och få i oss lite mat.
Efteråt följde jag med på städning av banken och nu sitter jag här.
Räkningarna är betalda och DHW är inspelat, så jag känner att detta är vad som får bli skrivet idag. Nu är jag så himla trött!
Men en sak är i alla fall säker. Så bra som jag mår just nu, så bra har jag inte mått på evigheter!




-and i'm not sure it's gonna be you and me.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt är bra med mig. Jag är fortfarande uppe i JKPG och pluggar. Har min sista tenta på tors sen blir det att skriva B-uppsats till sommarlovet börjar. Vad jobbar du med? Jag längtar med till sommaren lite trött på plugget nu. I sommar ska jag jobba, hänga i Götet, åka till NY och sen kanske det blir att åka o kolla på nåt band. Själv då? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback