Just nu.

Jag är inte trött men jag vet att jag måste sova snart. I morgon är det dags att jobba, jobba, jobba. Finally!

Det är massor av rea på CDON och det är tusentals olika skivor, filmer och böcker som jag har STOR lust att klicka hem. Har bland annat hittat "armageddon" som jag älskar att gråta till och massor av billiga skivor med Josh Rouse som är den enda som spelas under mina promenader nu för tiden.

Men pengarna ska räcka till såå mycket mer. Enligt migsjälv är jag i stort behov av klänningar, och hela badrumsskåpet behöver uppdateras.

Jag är superpeppad på sommaren nu och jag pratade med min favvo-Dave innan och blev helt over-the-top-peppad!
Det har även kommit till min kännedom att jag ska få ta massa ansvar i år och det känns göttans! Ni vet, mer jobb=mer pengar. Och mer jobb har jag inget problem med på mitt überroliga sommarplace! Hoho!

Under kvällen har jag kommit underfund med att en av mina absolut största svagheter är att jag alltid råkar bli förälskad i den töntige men ack så vackra killen i alla high-school filmer. Ni vet han som alltid räddar hela kalaset och ger sin tjej den absoluta kärleksförklaringen. I love it!




-c'mon darling! Take this ride!

Kommentarer
Postat av: vicke

ey sommar.
jag saknar dig.

2007-03-23 @ 10:39:11
Postat av: emmis

JOHANNA! Jo, jag lever och suger pa att hora av mig, men det har ju sin forklaring. Men snart aker Jorge hem, vilket ar lite trakigt, men det innebar ju ocksa att jag far mer tid att sitta har vid min kara dator och uppdatera er alla om vad som hander har pa andra sidan och ta vara pa alla nara och kara pa hemmafronten! ;)
Aaah! Jag kan inte sluta tanka pa dig nar jag gar in pa Forever 21 - du skulle alska det stallet alltsa! Klanningar, klanningar OCH ater klanningar i alla farger och modeller! Du anar inte! Har kopt tusentals men fick dock packa med Jorge de flesta av dem annars skulle jag fa betala tusentals for att fa hem dem! haha! Shoppingfreak - jag vet! Du borde komma hit! =D
Vad hander pa andra sidan jordklotet da? Blir det nat med Medelhavet eller blir det plugg till hosten? Nat annat som dykt upp kanske?? Tell me! =D Puss

Postat av: Noahdagny

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-06-02 @ 13:34:45
URL: http://noahdagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback