her eyes like silver suns.

Dagen har format mig till en pigg och glad prick med jobb, intressanta samtal och brev från mina babes som befinner sig alldeles för långt härifrån. Kom och krama mig!
Jag trivs perfekt och jag är såå peppad på nya upptåg, men just nu är jag alldeles för trött för att skriva.
Jag ska kura in mig i mitt täcke med min nya cosmo  och lyssna på "Sweet Jackie" med Sugarplum Fairy om och om igen. Mumms!

Så länge bjuder jag på denhär:

20193-142
Såhär vill jag klä mig fram till sommaren och bara njuta!





-Everytime I look deep in your eye I see the dreams go by.




Uppdatering:
Anton ringer och pratar om saker som jag inte riktigt har koll på. Bastubad och vad mer?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback