Vad gör jag här?!

Jag förstår inte varför jag åker någonstans när jag helst av allt vill vara hemma och ta hand om min hals. Och att mitt jobb under denna midsommarhelg är att sjunga gör ju knappast saken bättre. Och att inget går riktigt som jag vill är trist. Och att det finns alldeles för många tjejer i åldern -15 som flamsar runt gör mig inte peppad. Och att mina planer inte ger resultat är surt. Tjejer, försök aldrig att spela svåra!


Nu kan det ju vara så att jag bara är trött och tjurig för att jag inte har sovit på evigheter och därmed är superseg. Så om jag vore er, skulle jag inte lägga alldeles för stor vikt vid mitt uttalande här ovan. Tjejer, spela svåra! Det är kul!




-the tv is on but I'm bored.

Kommentarer
Postat av: Gorannikita

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback