The way of a woman in love.

Yesbox! Eller inte. Damn. Allt flyger runt i huvudet nu. Jag älskar när sommarkänslorna sätter fart på kroppen!
Det går runt och pirrar lite smått dygnet runt. Jag får sova jättemycket nu för att orka med alla bubblande känslor! Hoho!

Grattis till mig för igår blev jag moster till en söt liten pojk, Lok kom hem och vi kunde prata i telefon utan tidspress och ikväll är det fest på gatorna i Anderstorp! Weey!
Fast det är synd om Anton och Stefan för dom måste jobba ikväll. Big NO NO till det! 

Så nu ska jag hoppa in i duschen, öppna en breezer och invänta söta Emma som jag har saknat i en och en halv vecka!




-I recall your kisses.


Kommentarer
Postat av: Anonym

johay! grattis till bebisen! :) nu blire inte många lugna stunder!
ey, va haru för msn btw?

Postat av: Anonym

kolla min blogg btw, du är utmanad ;)

2007-06-06 @ 20:39:43
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Albertvanessa

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-05-06 @ 13:55:21
URL: http://albertvanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback