somewhere only we know.

Trött och sleten är verkligen två ord som passar in på mig idag. Jag har inte sovit sen jag vaknade igår (fredag) runt tolv, och vänner, det börjar kännas av!!
Igår var det grillfest här hemma i "gula huset" med massor av snygga människor. Det blev stök, mat, musik och bästa leken ; jag har aldrig! Det flödade skratt och berusningsdryck i mängder och skandalerna var både små och få! En helt oförglömlig kväll som är skön att ha i minnet såhär i farväl-tider. Tack alla! Det var såå nice!

20193-15920193-16020193-16120193-162

20193-163


Idag var det egentligen meningen att det skulle bli en festrunda ut till Sigges, men både huvudet och kroppen säger nej. Det får bli popcorn (salt!!) och mys-pysig film istället.
Ursäkta, men orken att skriva finns inte riktigt här idag.





-My pillow smells like Dave did yesterday.

Kommentarer
Postat av: Nikolaimolly

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback