sol, vind men inte vatten.

Nu sitter jag i mitt fina lilla rosa rum på Öland och jag är riktigt, riktigt trött. Jag har bara varit här sen i tisdags och jag kan inte säga att jag har jobbat allt för mycket, men det tär att vara smart och trevlig hela tiden.

Det är tur att det finns vissa saker som piggar upp en:

*Saras&Emmas dansmatta

*Att Hugo kommer om ca 3 timmar

*Pontus kramar

*Charlies vänner-box

*Datorn, som är min enda kontakt med omvärlden

 
 

Det skulle vara kul om jag fick önskan "att sluta hosta" uppfylld nu. Jag orkar inte mer. Hostan gör ont i både halsen och i huvudet, och jag tycker synd om Ulrika som fick flytta ut från rummet och lägga sig på soffan inatt för att jag störde henne. Så det är ju inte en helt egoistisk önskan heller! Give it to me.




     -you can hear my song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback