Sit where we want you to!

Jag är så ensam i min sadel, jag är så ensam i min sadel, jag är så ensam i min sadel, jag är så ensam..för jag har ingen häst.


Nu har Emma åkt hem och det känns helt tomt i mitt hus. Hon har bara bott här under helgen, men det känns som en månad och ändå har tiden gått alldeles för fort!


I fredags var jag först hemma hos Stefan en snabbis för att hämta ett recept av hans fader, prata lite med Stefan och Per och önska dom en trevlig resa. Det känns lite konstigt nu, men det är ju bara en vecka.

 Efter dusch och fix kom min Emma till mig och det blev lite förfest innan det bar av mot Gislaved och karaoke-pepp! Det blev drinkar i massor och efter att två damer hade ockuperat mikrofonen alldeles för länge gjorde jag slag i saken och sjöng för full hals. Och käre värld vad roligt det var! Hoho! Vi fick till och med gratis påfyllning i glasen av den snälla bartendern!

Resten av kvällen blev det dans, nya trevliga möten och efterfest i gula huset (dvs. här!) med ytterligare några som inte hade varit med under kvällen. Riktigt, riktigt härligt!


Efter en natt utan sömn gick jag ut för att möta det soliga Sverige. Något som mitt huvud inte klarade av allt för länge, så det slutade med att jag och Emma låg i mitt svala rum och tittade på Dagboken. Me like!

Efter det tvingade vi oss iväg till affären för att köpa mat till kvällen och väl hemma var det bara att ställa sig vid spisen och börja laga tatatata (jag vet inte vad det heter, men typ något sånt!). Sen blev det dusch och fix och vid ca 20 anlände Anton, Jocke, Jacob och Niklas och grillfesten var i gång! Att dricka med gott sällskap och bra musik är verkligen underskattat!

Det var väl ungefär det som jag hade att bjuda på. Resten är antingen historia eller sekretessbelagt. Hoho, kul tjej! Men nu är jag trött, så jag ska lägga mig och titta på Victor/Victoria och sedan ska jag sova!


 


-I found a boy with a heart on his chest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback