Ring a ding dong.

pratar du fortfarande med den du kysste senast? det gör jag väl..
har du sett din bästa vän gråta? yes.
vad åt du senast? smörgås med brännvinsost och gurka. 
har du fått nån komplimang idag? jag inte pratat med någon idag.
är du polare med grannarna? dom ena men inte dom andra.
vilka språk talar din mamma? svenska och norska. 
vilka länder har du bott i? bara Sverige.
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår när Fredrik körde mig till tåget i Kalmar.
gay? nix.
suger det här? inte då!
har du varit på stranden? i år? bara på kvällen.
minns du din/dina musiklärares namn? japp.
hur bra är sin syn? perfekt!
har du varit på party? haha, yesbox!
skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ja, om jag är garanterad att komma upp utan bitmärken.
vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? att jag inte har någon bror
har du vart utomlands? ja, massor av gånger.
vilket är det bästa bröllop du varit på? kusin Rose-Maries är det enda jag komer ihåg.
var är dina syskon just nu? antagligen är hon hemma i Göteborg med sin bäbis. 
vad var den senaste drömmen som du minns? Anders Wedin kom och hälsade på mig på jobbet.  Hoho!
vilken tid gick du upp imorse? vid halv ett typ.
vad ska du göra i helgen? jag vill åka till Liseberg!
vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej darling.  Ja är hemma nu.  Har varit hos mormor o sprungit o cyklat :-) är ni vakna i huset så jag kan ringa? Dom sover här.  Puss"
har du färglinser? va? nej.
vad gjorde du klockan två inatt? fixade med massa bilder.
vad är det första du gör på morgonen? dricker vatten.
vad ska du göra efter det här? ringa till Stefan, fixa lite här hemma och gå ut och gå en runda.

Kommentarer
Postat av: jujja

tjabba johana!! med mig är det bara finfint, jag har immigrerat!! Och jag trivs som fisken i havet i gislaved, mycket närmare till jobbet och mycket närmare till folk. Jasså, ska du börja plugga, blir de nått med musik el?? jag ska med börja men ska bara läsa en kurs på kvartsfart i jkp heh.. men ska bli kul!!! Du är på öland nu ja, leker med barnen som vanligt eller?? jag jobbar i nosjö nästan hela sommaren, men de blir tid till falkenberg stockholm norge å lite småsvängar ändå. allt väl annars då?? Ha de gött!!! Kram

2007-06-26 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback