now I'm here again...

Att åka tåg är verkligen inte min grej. I alla fall inte när SJ är knäppa och sätter in fel tåg med för få sittplatser. Det blev 2 och en halv timmas svettig trängsel med svenskar, tyskar och amerikanare. Puh!

Det känns lite tomt att vara hemma igen. Det är så tyst! Men det kan behövas innan jag åker tillbaka om två veckor för att stanna där i fyra.
Igår hade vi den sista spelningen som gick över förväntan och efter det gick jag och Hugo ut i vimmlet och träffade kul folk, stökade och dansade. Det var så himla bra! Till Hugo: Du är en pärla!

20193-154  20193-155 

                          20193-156
Nu ska jag packa upp mina väskor och börja tvätta och sedan är det dags för töntig tjejfilm. Hoho!




-...I just miss your arms.

Kommentarer
Postat av: Kjetilgrete

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback