It's times like these you learn to live again.

En kort uppdatering:
Nu har Fyra bugg och en Cubacola spelat och dom var hur härliga som helst. En blandning av Mora träsk och Håkan Hellström typ. Höga klackar och dans hela kvällen med snyggaste folket i stan! Me like!

Efter spelningen kom Lok med man och hälsade på en liten snabbis, vilket var supertrevligt! Allt känns alltid så himla bra efter att ha pratat med henne! Kärlek!

En sak som jag har tänkt på jättemycket är följande:
Om en tjej gillar en kille gör hon nästan vad som helst för att få vara med honom. Hon skiter i om hon är trött, hungrig eller liknande; om killen ifråga vill att hon ska vara med honom, så är hon det. Hon kan till och med ändra sina länge inbokade planer. Inte illa va?
Men killen däremot. Han kan gilla en tjej supermycket, men ändå sover han när han är trött, äter när han är hungrig och håller stenhårt på det som är planerat.

Vad är det för fel på oss?



-is this just desire or the truth?


Kommentarer
Postat av: emma

ja, det är så sant så sant men det ju lite impulsivt det där med hemresan så då tog jag det som var snabbast tillgängligt och efter ett tag funkar det ganska bra.
under midsommar var jag i haverdal men åkte hem igår redan, var inte alls pepp på att festa och dricka en kväll till!
öland låter ju superkul, var åratal sen jag befann mig där. vart är du då?
puss

Postat av: Kasparleila

Keep the good works comming.

2009-10-14 @ 12:45:18
URL: http://kasparleila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback