It's all there in my fantasy...

Woohoo! Idag har jag träffat min baby in crime - Helena - igen för första gången på hur länge som helst! Det var helt underbart och käre värld vad snygg hon var! Inte för att hon inte var det innan såklart, men det har hänt mycket på nio månader!

Det blev massa uppdateringar och berättelser och sedan gick vi ut och åt mumsig mjukglass! Hoho! Jag fick även massa oinslagna paket som jag blev superglad för! Ett par stora solglasögon (Me LIKE!), en Gucci-klocka, ett Chanel-gloss (som doftar underbart!) och en Dior-palett! Hon är allt bra den där Helena. Hon vet fortfarande vad som ligger mig närmast hjärtat!

Kvällen ska fortsättas med lite kvällsmat, telefonsnack med Emma och inlärning av Ochrasy. Nu sitter tabsen rätt så bra måste jag säga. Nu ska det bara gå fort också!


Och btw. Jag pratade med Danny innan och om cirka två veckor ska jag tatuera mig! Hoho!



...and I believe it.


Kommentarer
Postat av: emma

johanna! ja, jag håller med - illa, illa..
jag jobbar på newells lager i anderstorp hela sommaren fram till mitten av augusti, är väl inne på tredje veckan nu.. pretty boring men jag behöver pengar! du då? vad gör du då? öland??
puss

Postat av: jojja

tjao johanna! Hur är läget?? va händer? bor du i a-torp eller va gör du? hoppas allt är väl!!! själv håller jag på att installera mig i gislaved.... haregött

2007-06-14 @ 23:50:06
URL: http://juuliajuulia.blogg.se
Postat av: Noastella

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2010-01-04 @ 08:23:06
URL: http://noastella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback