illa illa!

Klockan är 22:40 och jag sitter fortfarande (!) här i pyjamas! Det är helt sjukt! Semester är förödande! Men jag tröstar mig med att jag måste passa på att slappa nu eftersom jag ska jobba hela sommaren. Och så regnar det faktiskt också.
Lite bra grejer har hunnits med. Eller två...Haha. Jag och Anton har planerat lördagen och sen har jag kollat upp lite inför festen  som jag är peppad på att ha innan det blir flytt till Karlstad. Det enda problemet är att det känns som att det finns alldeles för lite tid till allt. Men vänner, den som lever får se!

Nu har jag klagat hela dagen på att jag är för lat, så nu ska jag hoppa i ett par träningsbrallor, stoppa hörlurar i öronen och ge mig iväg ut i regnet en runda!


-we're going to the party!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, det var roligt, va där med nico och hennes kille i hans stuga :)
nu i till helgen åker jag till sthlm, ska bli sååå skönt. hatar att vara i gvd nu! vad hittar du på själv?
puss

2007-06-27 @ 09:21:40
Postat av: lina

flytt till karlstad? vad händer? uppdatering tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback