Heldag med systrarna grus!

Strax innan tio idag plingade det på dörren, och in kom Emma med ett leende på läpparna! Det blev frukost och skön musik och sedan slängde vi in oss i bilen och åkte upp till Jönköping.
Efter en stökig resa med en stirrig Emma hittade vi slutligen in till stan, och shoppingen var ett faktum. Vi fick ju löning idag! Hoho! Jag hittade 3 festklänningar och 2 att ha till vardags och en himla massa smycken. Köpte även med kuddöverdrag till mami och en supersnygg sjal till Anton som han var peppad på! (Det känns mycket bättre att spendera pengar på sig själv om man köper något till någon annan också!)
Efter stan åkte vi till A6, men när vi kom dit var vi så trötta så det blev bara tre par skor, ett linne och mumsig tacobuffé. Men det är inte illa pinkat ändå!
På vägen hem stannade vi vid en superbra lekplats och busade av oss lite. Dom hade verkligen alla möjliga roliga saker som jag inte hade sett innan. Hoho! Min favorit blev en gunga som kunde snurra och gunga åt alla möjliga håll. DET är något att investera i!
Efter det blev det inköp av glass, hårfärg och film och när vi kom hem la vi oss i soffan och tittade på Kill Bill vol.2, som jag älskar!!
Men nu är jag riktigt, riktigt trött, så nu blir det att hitta sängen. Jag har en känsla av att dagiset kommer att ringa imorgon fastän jag inte vill jobba. Jag skulle ju ha två veckors semester ju!

20193-158

-fröken seg och fröken omständig.



Kommentarer
Postat av: emma

jajemensan! egentligen åker vi upp för att min kusin konfirmeras men eftersom vi ändå åker upp så passar vi på att ta lite semester :D
nja, om jag längtar tillbaka är lite både och. vissa saker saknar man men vissa saker känns bättre hemma. försöker att inte tänka tillbaka så mycket, kanske blir svårare då..
åh! kub+ölkväll låter inte fel asså, hoppas mi får riktigt kul i helgen då och att det blir lite dans på lördan ;) puss

Postat av: First Class Flurry

Great site, keep up the great work

2010-01-26 @ 08:55:34
URL: http://first-class-flurry.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback