hair today.

Jag har tänkt på en sak; hår är verkligen svårt! Just nu vet jag inte alls vad jag ska göra med det! Jag är trött på den färgen som jag har nu, så därför vill jag göra det blont nu när det är sommar och allt, men ändå har jag köpt svart färg idag men jag vet inte om jag kanske vill ha kvar det så som jag har det just nu istället.
Sen så kommer ju frågan; ska jag klippa lugg eller inte? Eller ska jag spara ut luggen? Eller ska jag fortsätta ha snelugg? Och jag är sugen på att klippa av en rejäl längd på håret, men ändå har jag sparat så länge nu och jag gillar ju att jag kan ha det antingen lockigt, rakt eller uppsatt. Jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag jobbar på El-björn i anderstorp. jag har bara en vecka till sen är jag ledig resten av sommarn som det ser ut nu!! Nej det har han inte nämnt någonting om men det tycker jag låter som en utmärkt idé!!!!!! Jag är superpeppad!

Postat av: Anonym

ojjo, det låter ju hur härligt som helst, vad roligt! JA
jag är faktiskt hemma i anderstorp, och ska vara hela sommaren och jobba. hur soft som helst. vi får väl ses någon dag? jag tycker det är på tiden! kram!

2007-06-28 @ 11:20:50
URL: http://linaelin.blogg.se
Postat av: Thorstella

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-01-18 @ 10:00:47
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback