En mindre bra dag som ändå slutade glatt.

Helvetes jävla skit! Det gånger 100 var ungefär vad jag tänkte när jag satt vid datorn i eftermiddags. Den bara la av! Och inte nog med det. Det började ryka från den också! Inte sådär lite så att det knappt syns, utan massa, massa, massa, ungefär som att det satt en liten gubbe med filthatt där inne och rökte cigarrer! Jag blev livrädd och nära på att springa ut och hämta vattensläckaren, men hejdade mig i sista stund. Galet.
Men jag ringde snygg-Anton som kom hit som räddaren i nöden och körde mig till Värnamo så jag fick lämnat in den.
Så nu sitter jag här med en hyrd dator istället för min egna underbara och inte blir jag gladare för det. 150 pix per vecka blir jag tvungen att lägga ut, bara för att jag vill ha med mig dator till Öland nästa vecka. Ganska onödigt. Så hejdå 750 kronor, hej du tomma plånbok.

Senare av en slump tittade Stefan in och bjöd på lite skratt. Det är sådant jag gillar hos mina nära&kära; spontanitet!

Nu är klockan lite för mycket så nu ska jag med glädje sätta på mig pyjamasen och titta på lite film. Kanske att det blir Kill Bill igen?! Me like!



-you belong with me.

Kommentarer
Postat av: jujja

tjao!!! Åh, semester, de lät inte fel =) ska jag ha med, men vecka 30-31... jaa för fan, de blir förfest och efterfest till parken hela hösten sen moahaha.. =) jag jobbar där jag alltid har jobbat, med handikappade, barn å vuxna och ungdomar osv... sara jobbar där med nu i sommar föresten, från klassen altså.. kul!!! Jag ska läsa en kurs om autism, de är de enda jag är intresserad v just nu,.. fan, den linjen lär passa dig som handen i handsken!!! Då kan man komma dit å kolla läget nån helg sen till vintern kanske???? Du har la mitt nr om du är i gvd en dag???? Kram

2007-06-29 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback