Tell me so.

Igår åkte jag och mami på roadtrip till Jönköping. I och med att min kamera gick sönder i fredags, var jag tvungen att köpa en ny. Okej att det känns surt att slänga ut så mycket pengar just nu, men en ny kamera är aldrig fel! Det blev en Casio ex - z1050 pink som är liten och fin. Fast jag tycker nog att det fattas lite inställningar på den. Men å andra sidan kanske det bara är jag som inte har lärt mig den riktigt än.
Efter det blev det shopping inne i stan och jag köpte mig två vita klänningar, ett par svarta tajts (tänk att dom har kommit tillbaka! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?) örhängen, ett par skor, plånbok och hårsnoddar. Trevligt trevligt! 
Efter det åkte vi till A6 och där inhandlades det ett skärp från i Esprit som jag har spanat på lääänge och duschgel, bodylotion och bodysplash! Det sistnämnda är verkligen perfekt att ha med sig i väskan!
Så det gick allt lite pengar, men det var det värt. Nu får jag leva lite fattigt till midsommarlönen kommer på tisdag. Men det ska nog inte bli några problem.

Idag skulle jag och Lok åkt till Borås och skaffat oss snygga piercings, men tyvärr hade ingen av oss bil och kollektivtrafiken går inget bra upp dit. Sen vet jag inte helt säkert än heller. Det känns onödigt att göra det och sen ta ut den igen efter en vecka. Jag tror inte jag har riktigt klart för mig var jag står i frågan piercing; right or wrong. Jag tror det beror mycker på var man har den och vilken stil man har.
Men skit samma. Det får bli ett beslut att ta när min baby kommer ner till mig på Öland.

Så med ändrade planer ska jag idag istället träffa Lina som jag inte har sett på evigheter, trots att hon har varit hemma ett tag. Illa illa! Vad som händer får kvällen utvisa!
I kväll ska jag även prata med Lok om morgondagens planer, ringa Emma, fråga Christopher om han vill ses en snabbis och försöka ta mig i kragen och ringa ett samtal som jag har bävat för hela veckan. Jag vet varken om jag borde eller om jag vill. Varför kan inte hjärtat och hjärnan sammarbeta någon gång?!
Nu hoppas jag bara att allt hinns med också! 

Puss på er!



-Should I stay or should I go?

Kommentarer
Postat av: Annika

Men jag har inte en aning Johanna! Vi får ta och höra oss för!

Postat av: Alexandra

Det är riktigt tråkigt väder, vart i Göteborg i tre veckor och det har inte varit fint nån dag. Jag mår bara bra, spänd inför NY bara. Mamma har bjudit mig på en resa dit i tio dagar tillsammans med henne. Vi ska leka lite turist men främst SHOPPA :))Få hoppas det blir lite fint väder för dig på Öland nu då! Vi får ta en fika någon gång sen när vi befinner oss på samma plats? Kram

2007-07-05 @ 18:32:18
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: Christopher

Hej gumman! Hård stekare som jag är pallar jag inte mötas idag. :( Måste defintitivt ses innan du åker. Helgen någongång om det passar? Later

2007-07-05 @ 20:15:54
Postat av: Johanna

Christopher: jag åker fan på lördag så du får allt se till att träffa mig idag!

2007-07-05 @ 20:36:06
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback