ojojoj

Nu har jag avslutat min lunarstorm och därmed samlat på mig lite vuxenpoäng!

Kommentarer
Postat av: annika

haha! verkligen!!!! ;)

2007-07-24 @ 21:25:20
Postat av: Christopher

Samla på dig lite mer vuxenpoäng och uppdatera din blogg! Jag behöver ju veta vad som händer. :)
Får se om det blir spontanresa till Öland nu på min sista semestervecka. Annars hoppas jag hinna se dig innan det bär av till Karlstad.
Take care gumman!

2007-07-30 @ 02:46:28
Postat av: johanna

Christopher:
Ja jag ska! Men det finns inte så mycket tid här!
Skulle va skitkul om du kom förbi en sväng, men ring gärna och kolla av innan för det finns en del att göra som sagt!
Kramar!

Postat av: Abdirahmantilda

Sehr schon, gut gemacht

2009-01-08 @ 09:17:46
URL: http://abdirahmantilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback