Love is not a victory march.

Jag sitter och pratar med Emma i telefonen samtidigt som jag försöker få tag på en låt med La Rocca som jag har saknat alldeles för länge nu. Christopher var snäll och hjälpte mig att fixa med nåt program idag så nu ska det förhoppningsvis fungera.

När mami kom hem idag så fick jag 446 kronor för att hon äntligen har fått semester! Me like! Sedan jag var liten har jag och Anki alltid fått hennes drickskassa när hon börjar sin semester eller julledighet, men nu är det bara jag kvar här hemma så nu får jag rubbet! Hoho! Dom kommer sitta fint i morgon när en ny kamera ska inhandlas.

Under dagarna som har gått har jag tänkt mycket. Tänkt på saker och personer som har påverkat mig under den senaste tiden och jag har kommit på att jag har förändrats när det gäller vissa saker. Jag tar inte allt så seriöst längre och saker som har känts livsviktiga är småpotatis jämfört med det som väntar. 
Det enda som känns jobbigt är att jag inte litar på människor lägre. Men det är så omgivningen har format mig. En gång i tiden var jag inte sådan.



-And every breath we drew was Hallelujah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback