Jag hinner inte med att skriva så långa uppdateringar just nu..

..men det ska bli bättring på det när jag kommer hem till gula huset igen.
Och ja Anton, jag vet att du tycker att jag är tråkig..

Det känns som att det har regnat hela min sommar, men egentligen är det bara några dagar. Tiden gär går väldigt sakta när man inte kan vara ute.
I lördags var jag och Johan ute och stökade i Borgholm. Det blev både karaoke och ett besök på Strand. Massor av kul möten ( bland annat med min vakt från förra året. Hoho!) och adrenalin-upplevelser.
Igår var vi i Kalmar och åt världens godaste vitlöksbröd på "table 20" och sedan kollade vi in den nya Harry Potter-filmen. Det var helt..underbar! Jag är verkligen en sucker för både böckerna och filmerna har jag kommit på. Me like!
Idag har jag spelat kock för barnen och eftermiddagen har spenderats med Hugo som äntligen har kommit tillbaka!
Nu ska jag snart upp till Oasen och öva in kvällens låtar med Dave och Fredrik, för vi ska göra världens skönaste framträdande ikväll på personalfesten, och jag ska vara snövit! Hoho!

Puss på er jag saknar!!



-you make me feel like a natural woman.

Kommentarer
Postat av: Annika

Harry Potter är min man


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback