A long long time ago.

Nu var det riktigt längesen jag skrev här, men mitt internet har krånglat och jag har inte riktigt haft tid att fixa det.
Här på Öland är det full rulle och jag trivs som fågeln i trädet! Jag är omgiven av massa fina människor och det är SOL här!!
Jag hinner inte skriva mer nu för jobbet kallar. Nu ska det övas låter med Dave och Fredrik, för vi ska vara bäst klockan 22 ikväll!
Men från och med nu så ska jag bli bättre på att uppdatera!
Och bilder finns på jagged.bilddagboken.se!



Dave and Jo.





-Though I miss my babes at home.



Kommentarer
Postat av: ms.h

hej, hoppas allt är bra teddy ;)

2007-07-21 @ 23:54:19
Postat av: men förfan

TJAFAN! BLOGGA MED STIL, DET GÖR JAG.

Postat av: Sigvevanessa

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-03-27 @ 08:13:13
URL: http://sigvevanessa.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback