Sex and the city.


Mini-skolådan är alldeles, alldeles underbar. Jag kommer att älska den tills döden skiljer oss åt. Den innehåller allt en kvinna behöver; skratt, tårar, fashion, sex och mycket mycket mer. Jag älskar att se allt glitter och glamour, höra intressanta diskussioner och se alla dessa fantastiska outfits. Men framför allt så älskar jag det välbekanta pirret i magen som kommer varje gång Mr. Big äntrar scenen. Mer man får man leta efter.

Det enda problemet är att serien är väldigt, väldigt beroendeframkallande.


20193-128




-"The most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you find someone to love the you you love, well, that's just fabulous."




Kommentarer
Postat av: emmis

I can watch it over and over again.. Varldens basta tvserie eller hur? Har luskat ut att den dar miniskoladan star och vantar pa mig dar hemma =D som en forsenad julklapp liksom ;)ha det bast! kram

Postat av: emmis

Haha! Nej, det ar sjolejon.. De haller till vid hamnen i San Francisco - HUR manga som helst!! Haha! Va bara tvungen att ta bilder liksom.

Ja, nyar va verkligen toppen! Klanningen kopte jag pa Forever 21 och jag tankte verkligen pa dig nar jag gick in dar. Typ H&M fast mycket roligare klader i ALLA farger! Hur mycket sota klanningar som helst! Det kommer bli aterbesok snart, jag lovar ;)


Ha det bast! kram

och du, titta inte ihjal dig pa tjejerna i New York.. tsss =)

2007-01-03 @ 17:47:46
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

du kommer val ihag vad mamma och pappa sa nar man va liten om att ogonen blir fyrkantiga av att titta for mycket pa tv va? hihi

2007-01-03 @ 17:49:35
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: kina

Du, jag skakar hand på det där med beroende. Kan en TV-serie söka patent som religion? (och Mr.Big har DET. så skulle man kunna säga... mmm)

2007-01-15 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback