Natt.

Have you ever looked at a picture of youself and you see a stranger in the background?

It makes you wonder, how many strangers has pictures of you?

How many moments of other peoples lives have we been in?

Were we a part of someones life when a dream came true? Or were we there when their dreams died?

Did we keep trying to get in, as if we were somehow destened to be there? Or did the shoot take us by surprise?

Just think..you could be a big part of someone elses life, and not even know it.


Kommentarer
Postat av: emmis

Kul att the adution gick bra, eller det vet vi ju som sagt inte an men det lat ju lyckat iaf! =) kram

Postat av: emmis

Ja, det vore verkligen toppen! Haller tummarna for dig! ;) Vad gor du nu da innan du vet vad som hander?

Joda, det borjar bli battre. Kan iaf skratta och "ma bra" utan att ha daligt samvete sa det ju iaf ett framsteg. Antar att alla knaslorna rivs upp sen igen nar jag kommer hem, men det ar jag forberedd pa - om man nu kan vara det?

kramar pa dig babe

2007-01-20 @ 06:32:03
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Anonym

JOHANNA, snygging! hahaha, shit att jag inte fattade att du stod o stirrade på mig utanför parken först ;) är nog en riktigt trög blondin. hahaha!

jag hoppas killen du skulle åka med hem inte tog illa upp på allvar för att jag kallade honom ditt "ragg", men om jag ska vara ärlig så förstod jag inte riktigt vad han var? hahaha.

klart att allt är fint med mig, det är det ju alltid! :) vad var det för eftertraktat jobb du sökte i gbg?
godnatt och KRAM sannapanna

2007-01-21 @ 03:08:59
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: linn

visst är det ur en film? ibland kikar jag in på din blogg och då upptäcker jag OFTA citat och bitar ur låttexter som jag själv har aktuella i mitt eget huvud (ja, du vet hur det är?) -det känns alltid lika lustigt, men alltså, på ett BRA sätt!

2007-01-22 @ 15:21:05
URL: http://linnso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback