jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Jag är så trött att jag snart somnar där/här jag sitter. Och tro nu inte att det är på grund av att jag har varit duktig och jobbat, varit i skolan eller haft värsta träningspasset. Nej. Anledningen är att Golden Globe Awards visades hela natten. Jag tittade och njöt samtidigt som jag inbillade mig att Leonardo DiCaprio –som enligt mig är precis lika het nu som när Titanic spelades in – satt bredvid mig och hjälpte mig med att håna & hylla alla pristagare. Samtidigt som jag gjorde detta satt jag även och tränade på mitt tal som jag ska ha på samma scen om några år. Kalla mig knäpp, kalla mig blåst eller ja, kalla mig vad ni vill! Jag skrattar fortfarande.

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och städat mitt rum. Innan jul åkte jag och Malin till Jönköping och köpte massa nya saker till mitt kryp-in, och nu har det äntligen blivit fixat! Det känns så skönt att ha en sak mindre att tänka på.


20193-129

Nu ska jag fortsätta att titta på Grey’s anatomy, och sedan ska jag öva inför imorgon. Auditionen i Göteborg. Hoho! Frågan är bara om tågen går som dom ska nu efter stormen, eller om jag ska vara tvungen att ta bilen. Jag är inte så peppad på att köra i stan, plus att det finns en viss risk att jag – mot min vilja - råkar stanna till hos den bästa, utan att tänka igenom det alltför länge.





-Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kanske jag kommer över det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback