Herrans skit.

Det här funkar verkligen inte! Jag är förkyld och min röst låter åt helvete, jag har övat på gitarren alldeles för lite den senaste tiden och jag får inte ihop låtarna på ett snyggt sätt. Det kommer verkligen att gå åt skogen i morgon. Varför ska jag ge mig in i sånna här dumma lekar? Och det gör ju inte saken bättre att folk inte kan lära sig hur man svarar i en jävla telefon. Eller stå upp för vad man tycker. Eller bara lära sig hur en normal människa tänker och fungerar.

Däremot kan dessa varelser ta in vartenda litet ord jag säger utan förstå sig på undertexten. Jag borde ha en löpande textremsa i pannan som förklarar vad det är jag vill ha sagt. Fast då blir det i och försig en övertext.



Men det är väl bara till att fortsätta öva tills det ger med sig, och fortsätta ringa tills det svarar. Om jag så ska framstå som den jobbigaste människan i världen. Nu är jag bestämd. Nu ska jag ha det jag vill ha.



Tack för att ni lyssnade.


Kommentarer
Postat av: emmis

ja, visst ar det sa.. hon hade iaf en fin begravning pa det absolut basta stallet som man skulle kunna tanka sig. solen sken precis nar hon tacktes sa det bevisade ju att hon finns dar nanstans =) om jag bara kunde varit dar. fatt se henne, rora vid henne en allra sista gang.. det va sa lustigt for innan jag akte hit hade jag en san lustig kansla av att nagon av dem inte skulle finnas kvar nar jag kom hem. jag var helt saker liksom. det ar hart, men sant ar livet och det finns som sagt inget annat vi kan gora an att acceptera det.

hoppas det gar bra for dig i gbg, jag haller pa dig!
kram

Postat av: Anonym

men hallo bruden!
hur är läget borta hos dig? hänt något roligt på sistone? själv knegar man bara på ica och drömmer sig bort till andra delar av världen!
hare feint, kraaaam sanna

2007-01-19 @ 20:00:56
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Henrikfelicia

It is the coolest site,keep so!

2009-12-14 @ 12:18:25
URL: http://henrikfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback