godDAGENS - torsdag.

Dagens upptåg: Inget galet. Var på salongen och klippte&färgade håret. Det behövdes verkligen. Det var nog tre månader sen sist. Men ni vet ju vad man säger; "skomakarens barn går alltid i trasiga skor".
Dagens klädsel:
Grön/vit-mönstrad boho/babydoll- topp och svarta stuprör.
Dagens ytterkläder: Svart kappa, vit basker och sjal och svarta ankelboots.
Dagens smycken: Guldiga örhängen som ser ut som mynt. Typ.
Dagens frisyr: Vågigt minus lugg typ.
Dagens teve: Sex and the city. Fortfarande.
Dagens mat: Stekt falukorv och mjölkade makaroner.
Dagens roligaste: Färga håret är alltid kul. Och när dom ringde från företaget där jag har sökt jobb, och sa att jag skulle komma upp på audition.
Dagens tråkigaste: När Selma berättade att hon ska vara borta ända tills på lördag.
Dagens låt: "A natural woman" med Aretha Franklin.
Dagens bok: Ingen. Köpte BILD idag så det får väl bli den i så fall. Fast jag har i och försig inte läst den än.
Dagens telefonsamtal: Emelie som peppade på uppmötning i morgon.
Dagens sms: Inget som är värt att nämna.
Dagens köp: Tidningen får det väl bli.
Dagens humör: Jag är rätt peppad, men ändå lite trött. Det pirrar lite sådär.
Morgondagens planer: Handla med mami, sy och träffa Emelie.





- I used to feel so uninspired.



Kommentarer
Postat av: emmis

Haha! Jattesnyggt! :P

Jag ska folja med familjen pa skidsemester om tva veckor till Tahoe och eftersom de vill ha hjalp med barnen sa betalar de allt! =) Dessutom foljer min vardmammas syster med som garna vill ha lite sallskap pa dansgolvet pa lordagskvallen - inget jag tackar nej till ;) Ska till San Francisco i helgen igen. Jessica som jag umgatts en del med har aker hem nasta helg sa nat kul maste man ju hitta pa ;)Annars sa hander det lite galenskaper varje dag tycker jag. Idag till exempel hade jag ett langt och mindre trevligt samtal med polisen :/

Vad ar det for jobb du sokt forresten??

Ha det bast!
kram

Postat av: Sanna

Vad håller du hus nu för tiden och vad pysslar du med? Länge sen man såg dig sist, parken ikväll kanske?? STOR kram

2007-01-06 @ 11:29:18
URL: http://sannali.blogg.se
Postat av: hedda

HEEJ hunny bunny! haft ett bra ar this far? jag jobbar mestadels hela januari, men jag trivs, bor ju vid kusten med havsutsikt fran husvagnen! later som om livet har sin gilla gang, allt val? kramar till johanna!

2007-01-08 @ 06:44:28
Postat av: Gautesimone

i love this page keep it up.

2009-10-09 @ 09:38:23
URL: http://gautesimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback