Augusti i helvetet.

Igår träffade jag honom igen. Han som jag inte har pratat med på flera månader. Han som får det att pirra uppifrån och ner. Han som tar med mig i den farligaste av karuseller.

När jag tänker på det vi har, eller inte har, måste jag komma på ett nytt ord. Vår relation är ny och suddig. Otydlig och skör.

Allt är perfekt tills en dålig handling, eller ett illa valt ord slår sönder alla chanser till en samvaro.

Jag vet inte vad det är, och jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag känner och jag vet ingenting om dig. Vi har egentligen aldrig funnits. Allt har bara varit en vacker illusion. Men det gör ingenting. Det enda som spelar någon roll är att fjärilarna har hittat tillbaka.




- Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig.

Kommentarer
Postat av: Makaom

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback