Två trista och en lite pinsamt jobbig.

För det första är jag überförkyld och man hör typ inte vad jag säger. Det rinner ur både ögon och näsa, det gör ont överallt och jag hostar som någon med kol. Jag känner mig som Karl-Alfred utan sin spenat - svag.

För det andra ska jag med denna förkylning bege mig till Alvesta för att jobba måndag till torsdag. Det känns mindre bra. När man är där är det verkligen heldagar som gäller och man ska vara glad och peppad hela tiden. Orka.

Det pinsamma är att jag skulle få min mami att bry sig om sin sjuka dotter lite mer, så jag skulle förklara hur hemskt mitt tillstånd är. Meningen som for ut ur munnen var; "mamma, det rinner ur alla hål !". Jag tror jag tog i lite i överkant.



-I just don't know what to do with myself.


Kommentarer
Postat av: Milkoti

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback