Päron, jordgubbssaft och minnen

Jag har precis ätit päron, druckit jordgubbssaft och tittat på CSI Miami. I love it!

Gick upp klockan 7 am för att jobba, och somnade så fort jag kom hem igen. Detta gör att jag antagligen kommer att vara vaken ett bra tag till. Det är inte så bra med tanke på att jag ska upp och laga lunch till mami i morgon och sedan åka till doktorn.

Klockan 19:38 avgår tåget från Gnosjö i morgon kväll. Då beger jag mig till Alvesta igen för att jobba torsdag till söndag. Vilket liv. Men lite pengar blir det förhoppningsvis. Jag vill köpa en ny digitalkamera nu. Och en himla massa annat.


Satt och tittade igenom lite bilder innan och hittade bland annat de här gamla godingarna:


20193-132

russin...och druva!

20193-133

road-trip någonstans i ingenmansland.

20193-134

Hedda-Dead!

20193-137

En trött Anton i Stefans säng

20193-135

Inflytt hos Thomas

20193-136

Lucianatten.

20193-138
Lok&Verbs aka Black&White

20193-139
Surpriseparty! (ser ni inte vad förvånad Hedda-Dead blev?!)

20193-140
Lätt tuffast i stan!

20193-141
Ant,Johanna&Jocke-festen! Hoho!







-when the memories remains.


Kommentarer
Postat av: emmis

Ja, det later ju som att du tagit ett bra beslut. Lat varlden och tiden fora dig till ditt mal och lev livet under tiden! =) Ha det bast!

Postat av: emmis

och forresten! Peppad?? Solklart!! =) Liiite mer an en vecka kvar nu =D PUSS

2007-02-22 @ 03:37:11
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: kina

Tjo! Jag stannar till slutet av juli och sedan börjar skolan i Paris den 1 september, så förhoppningsvis får jag en månad svensk sommar. Pojkarna och jag har faktiskt kommit varandra riktigt nära och det känns super. Visst, de är jobbiga ibland men jag tror tamigtusan jag älskar dem. Och vi har himla roligt ihop! De tar verkligen fram mina barnsliga sidor, och gissa om jag fått föräldrar i skolan & på basketträningarna att höja på ögonbrynen när jag hoppar runt med dem eller börjar brottas, -skratt-. Tycker din plan är alldeles utmärkt, lev livet för bövelen, det finns sååååå mycket roligt att göra! Vad jobbar du med för något nu? Vad fin du är i håret på den sista bilden där förresten, molto bella! KRAM!

2007-02-22 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback