Diamonds are a girls best friend.

Efter att ha lyssnat på gårdagens impuls sitter jag nu i Malins lägenhet i Halmstad. Dagen har spenderats inne i stan där vi har kollat runt efter heta materiella ting. Köpte ett silvrigt (yeah right!) nagellack och en äkta gucci-kuvertväska! Måste jag säga hur mycket jag älskar 2hand?!
Efter det intogs en härlig sallad på något mysigt ställe och efter det bar det vidare till Harry's för ett par öl.

Nu sitter jag här, mätt och peppad och väntar på att Malin ska komma ut ur duschen så att jag får börja fixa inför kvällens utgång. Även en Lina ska dyka upp så peppet blir fulländat! Can't wait!


Smell you at the party!





-Cause we are living in a material world,
  and I am a material girl.

Kommentarer
Postat av: hedda dead (alive)

tittar till dig lite da och da for att se att du ar dar. du ar dar. bra. jag ar har. jag ska snart ivag pa ett nytt aventyr, utan ros men med veronika, upp langs kust och farmland for att stoka till det. du syr klanningar och gor iordning. gor saker vackra. bra. om jag inte far chansen att saga valkommen till 20-strecket pa farden sa sager jag till dig nu; GOR ETT JAVLA HALLA AV DET! skratta och dansa och gor det av hjartats lust! ;)

2007-02-06 @ 06:59:59
Postat av: Anonym

got an answer yet?
jag håller tummarna för clownjobbet :)

Postat av: Emmy

Tack för ditt visdomsord. Jag har tänkt rätt mycket på det, och det har hjälpt, så tusen tack!

Annars rullar livet på bra och jag trivs här i stan. Nästa gång du kommer upp så ring mig, 0706491066, så kan jag komma och möta dig i stan. Skulle verkligen vara jätteroligt!

Hur har det gått med jobbsökandet? Vem är det som drar dig till göteborg för att fira både jul och nyår? släktingar eller finns det en alldeles speciell?

Ha det underbart, och fortsatt lycka till med musiken!KRAM/e

2007-02-08 @ 20:44:36
URL: http://emmyk.blogg.se
Postat av: Emmy

Tack för ditt visdomsord. Jag har tänkt rätt mycket på det, och det har hjälpt, så tusen tack!

Annars rullar livet på bra och jag trivs här i stan. Nästa gång du kommer upp så ring mig, 0706491066, så kan jag komma och möta dig i stan. Skulle verkligen vara jätteroligt!

Hur har det gått med jobbsökandet? Vem är det som drar dig till göteborg för att fira både jul och nyår? släktingar eller finns det en alldeles speciell?

Ha det underbart, och fortsatt lycka till med musiken!KRAM/e

2007-02-08 @ 20:44:46
URL: http://emmyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback