bad, bad.

Jag är en dålig kompis. I flera dagar har jag gått runt och kännt mig orolig. Som att jag har glömt någonting. Jag tittade i kalendern och mobilen, men där fanns ingenting som kunde ge mig en anledning till min oro.

I går kväll kom jag däremot på det. Jag har glömt en av mina äldsta vänners födelsedag! Sådant håller inte jag på med! Jag är alltid först fram med mobilen på morgonen när någon som är mig när eller kär har sin alldeles egna speciella dag! Födelsedagar är lite av min grej!

Så jag fick vackert ta och ringa upp vän E och be om ursäkt för min dumhet. Som tur var är tar hon inte lika allvarligt på sådana här saker som jag, så det hela löstes ganska smärtfritt. Men för säkerhetens skull ber jag om ursäkt igen. F'låt mli.



Nu ska jag sova för imorgon är det en ny dag på jobbet. Då byter jag ut NO (som för övrigt gick över förväntan!) mot bjöjbyten och kladdiga fingrar. I love it!




till mli:

-Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem.
Jag hade hoppats på något, hoppats på någooot.
Aaah.





Kommentarer
Postat av: emmis

Inte mig emot - jag tar till mig allt jag far just nu for att kunna gora ett sa bra beslut som mojligt! Ar lite jobbigt att bara for att man ater upp kakan sa blir nan annan utan, men livet ar ju orattvist - sa ar det bara!

Nja, det dar med surfing far jag se om jag hoppar. Jag trivs ratt bra som askadare uppe pa stranden ;) Jag och Jorge planerar att aka till Hawaii nar han kommer sa det blir val om en och en halv manad eller nat sant.. =)

Och det dar med fabriksjobb fran 7 till 4 ar inget som jag dor for heller. Just darfor stannar jag nog har under sommaren iaf for att sedan komma hem och satsa fullt pa att absolut INTE hamna dar langre fram i tiden heller! ;P

Ja, kolla du in resedagboken du sa ska jag ta och fundera pa min kommande framtid ;) Ta hand om dig du med och hor av dig angaende jobbet! =)

puss

Postat av: emmis

Inte mig emot - jag tar till mig allt jag far just nu for att kunna gora ett sa bra beslut som mojligt! Ar lite jobbigt att bara for att man ater upp kakan sa blir nan annan utan, men livet ar ju orattvist - sa ar det bara!

Nja, det dar med surfing far jag se om jag hoppar. Jag trivs ratt bra som askadare uppe pa stranden ;) Jag och Jorge planerar att aka till Hawaii nar han kommer sa det blir val om en och en halv manad eller nat sant.. =)

Och det dar med fabriksjobb fran 7 till 4 ar inget som jag dor for heller. Just darfor stannar jag nog har under sommaren iaf for att sedan komma hem och satsa fullt pa att absolut INTE hamna dar langre fram i tiden heller! ;P

Ja, kolla du in resedagboken du sa ska jag ta och fundera pa min kommande framtid ;) Ta hand om dig du med och hor av dig angaende jobbet! =)

puss

2007-02-02 @ 06:54:48
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Ooopsan! min dator ar inte alltid klar pa vad den gor och inte. men det kan val vara trevligt att fa samma medd tre ganger, eller?? :P aja.. jag bara tankte pa det dar med fodelsedagar och minnen nar du anda tog upp det.. Jag har ju alltid varit valdigt organiserad, som du kanske vet? och suttit med almanackan i hogsta upp med precis allt vad jag ska gora och vad som hander nerkladdat men fina bilder osv.. men nar skolan avslutades sa glomdes den dar almanackan, som alltid varit sa viktig, bort och jag har nog aldrig haft ett sa oupptaget liv som da.. inte for att den ar sa viktig nu heller men jag kanske har fatt ett liv antligen? naja, nog om mig och min javla almanacka! det jag skulle saga va att hur blint man an stirrar sig pa dagarna pa aret sa kan man faktiskt glomma bort de allra viktigaste dagarna.. JAG ar ett exempel, hur otroligt nu an later! =P Sa vad va det jag nu ville ha ut av detta helt meningslosa inlagget? ne, jag vet inte heller.. shit happens och man kan bara lara sig av sina misstag, eller hur? haha! seriost avslut! :P

2007-02-02 @ 07:06:12
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

hogsta HUGG skulle det sta!

2007-02-02 @ 07:07:19
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Anonym

tjobre!
inget himla parken för min del i helgen inte! jag jobbar dygnet runt och är redan helt tom i huvudet!

aaaah jag FÖRSTÅR att du är NERVÖS nu! men det är faktiskt en väldigt härlig känsla :)

blir det la park för din del i helgen? eller har du annat på schemat? pussohej

2007-02-02 @ 20:52:47
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback