When they left the town was empty...

Av någon mystisk anledning så fungerar inte internetet på min dator så jag får sitta på mamis hela lovet, vilket är riktigt tråkigt då jag har massor av kul bilder att lägga upp på bilddagboken. Bajs.

Igår var jag iväg till Oskarshamn med Anton för att hämta en vän som hade glömt bilnycklarna på Gotland. Så det blev en lång färd i mörkerkörning och jag somnade fort när vi kom hem runt fyra eller så. HU! Men jag fick i alla fall krama Hugo en snabbis, vilket jag inte vet om det var bra eller inte. Nu känns det bara som att jag saknar honom ännu mer ju!

Idag har jag myst massor med Louise och det är så himla skönt att kunna träffa henne igen! Det känns underbart att prata med någon som har känt en hela livet och som verkligen vet vem man är, även om vi inte har pratat ordentligt på länge länge. Skumt ändå att allt typ..känns som vanligt!

Imorgon bär det av till Jönköping för lite stillsam shopping och sedan ska jag hämta Karin som kommer der från Karlstad för att fira nyår med mig, Anton och Micke. Så himla trevligt! Och det ska bli så skönt att bara sitta uppe och prata hur länge som helst om allt och ingenting, dricka vin och ha känslan av att allt nästan är som vanligt. För visst är det trevligt och kul att vara här och ta det lungt och träffa alla jag tycker så mycket om, men nu längar jag hem. På riktigt.






-..children would never play again



Btw. Lyssnar för fullt på architecture in helsinki. Dom är underbara! Köp eller lyssna på myspace vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar du tillbaka? jag vet inte vad jag gör. längtar väl tillbaka emellanåt, men samtidigt så är det så himla skönt att vara hemma. njuter varje stund!
jag hade jättekul på juldagen, hur hade du det? vet dock inte vad jag gjorde hela kvällen... sprang väl mest runt och tjatade :P hahah.
men kul var det!

Postat av: kina

Jag åker nästa söndag så det är drygt en vecka kvar i sverige. Känns bra att vara hemma och få lite mamma-vård =) Du då? Nyår, jag hade en himla massa planer men allt har skitit sig i och med att jag gått och dragit på mig en himla massa bakterier för jag har fått halsfluss och hela baletten. så vi får se hur jag mår på måndag. Själv? kram kram

2007-12-29 @ 20:04:47
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback