Tack gud för zacko-säcken!

Nu är jag hemma från turnén igen. Eller jag har varit hemma sedan sent i fredags kväll men sen dess har jag typ sovit.
Det var hur kul som helst att åka iväg och det gick verkligen bra! Jag kan nog leva med att bo i en resväska bara jag får hålla på med musik! Hoho!
Och tack Mami, Emma och Vebbe som kom och kollade! Det känns underbart att ni ville det!
Men jag saknade mina två bästa vänner. Jag är trött på sånt.

Idag har vi fått reda på ensemblegrupperna till nästa termin. Det är fyra grupper med instrumentalister och sångarna delar upp sig tre och tre på två grupper. Jag med min vanliga tur hamnar i grupp två och tre medan alla utom två som jag umgås med hamnar i ettan och fyran. Dvs att ettan och fyran innehåller de 11 personer som jag hänger med jämt och jag kommer få riktigt jävla tråkigt när dom åker ut på turné. Fan. Jag är trött på sånt här.


Nu ska jag sova och förtränga den här dagen.


image198





-save yourself from hate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback