Let me keep spinning till I hit the ground.

Nu har jag haft "cowboy song" med Thin Lizzy på repeat i nästan två timmar och den åker lätt med på min top 5- lista (ja, på låtar överlag sådär). Ni som bor med mig vet hur glad jag blir av den trots att ensemble  3 repade den som satan i gatan i höstas. Jag tröttnar lixom aldrig! Och den får mig att tänka jättemycket på Olof och Daniel och då blir jag glad. Glad glad glad glad! Trevligt.





-Roll me over and set me free
The cowboys life is the life for me.

Kommentarer
Postat av: kina

vad glad jag blir att jag kan påverka någon =) Detsamma, jättekul att se dig!! Jag hade verkligen riktigt roligt i parken, var din kväll lika lyckad? kram kram

Postat av: Anonym

hey joy! det är fiiiiint med mig, som alltid! just nu går väldigt mycket energi åt till en dum förkylning dock men annars rullar det. själv? hur mår du och vad har du för dig? visst är det SKÖNT att vara hemma ett tag!?
hoppas du mår bra! kraaam

2007-12-28 @ 19:07:10
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback