Jag får väl göra som alla andra och säga..

GOD JUL!

Julafton blev så mycket bättre än förväntat uppe hos syster i Göteborg med trevligt folk och god mat, och jag fick mig äntligen en iPOD. Hoho!

I torsdags kom jag tillbaka till Anderstorp igen och sedan dess har jag enbart passat på att träffa alla schöna som jag har saknat så himla mycket! Jag har hunnit träffa alla i alla fall en gång utom en som jag ska försöka möta upp med  senare i veckan. Jag har i alla fall ringt och peppat!

Nu är det dags för fix och stök och sedan iväg på förfest innan parken, där det som vanligt kommer vara alldeles för mycket folk. Men fan vad peppad jag är!



-can you make me feel ok?

Kommentarer
Postat av: Jimmytanja

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback