I've seen you I know you but I don't know how to connect.

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Jag tror att jag börjar bli det. Eller det känns i alla fall som att jag skulle kunna bli det.
Hur tidigt stiger du upp? Försent.
Vem/vilka vet mest om dig? Mami, Selma, Anton, Elin, Karin och kanske Daniel.
Gillar du att slåss? Nope.
Vad ska du göra ikväll? Det är ju natt nu, så sova.
Har du utländska föräldrar? Pappa kom från Norge.
Var har du ont? Överallt!
Är du bra på att måla? Dagisbarnen tycker det men dom nöjer ju sig med det mesta!
Vem kramade du senast? Alla som åkte hem idag.
Vad längtar du till? Att få träffa mami, Anton och Selma igen!
Sparare eller slösare? Slösare. Alla pengar är slut nu! 
Bio eller promenad? Det beror på vem jag är med!
Är du kittlig? Absolut.
Rädd för insekter? Bara när dom överraskar mig.
Anser du att du är stark? Absolut. Både psykiskt och fysiskt. Förutom när jag har alkohol i kroppen. Då funkar inget.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick spendera större delen av dagen med en särskild.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov. Tyvärr.
Vad har du druckit idag? Jos.
Vad var det senaste du åt? Karins spagetti och köttfärssås!
Vad var det senaste du köpte?  Skivor och filmer på cdon.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag börjar nästan göra det.
Favoritklädsel? Klänning såklart!
Vad gör dig glad just nu? Vetskapen om att allt är okej.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Framtidsångest!
Sommarplaner: Jag hoppas på festivaler och Öland!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna kunna hoppa mellan dåtid,nutid och framtid och ändra lite där det är fel.
Gillar du att sjunga? Det är mitt liv.
Vad längtar du mest efter just nu? Att få klarhet. Och rättvisa! Och att ha tågresan hem överstökad.
Vad önskar du dig mest? Att aldrig behöva vara ensam. 


-And I hold a record for being patient
With your kind of hesitation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback