How would I know...

Konstig dag idag. Mycket mycket konstig. Det är så mycket som jag inte kan rå för, som jag inte kommer ihåg och som jag absolut inte förstår.
Som tur väl så omges jag av världens bästa personer här och har världens bästa mami och Selma hemma.

Jag, Elin och Karin har blivit beroende av One tree hill. Okej att jag alltid har älskat serien men den är banne mig ännu bättre nu när vi är tre. Klyschan "delad glädje är dubbel (trippel) glädje" stämmer ännu en gång!
Ikväll har vi skrivit världens bästa julrim till världens bästa köksfolk som kommer att läsas upp på julfesten imorgon! Hoho!
Och på onsdag åker alla. Eller alla utom jag och Björn. Varför vi åker på torsdag förstår ingen och allra minst jag, men det kommer att vara rätt så tomt i mitt liv dom kommande (ca) 20 dagarna..O käre värld vad jag kommer att sakna mitt nuvarande hem och alla här!!

Idag blev jag äntligen klar med min musikvideolåt vilket verkligen var i sista minuten! Hoppas hoppas att den är tillräckligt bra och kommer med!
Imorgon ska jag hålla föredrag om royaltys så det är vad jag ska fortsätta med nu. Och sen måste jag fixa att bränna en blandskiva till en särskild.




-..that this could be my fate.



Btw. Numera känner jag ingen som heter Adam. Tack så mycket, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback