you never can tell.

Äntligen har jag fått tag på H. Killen har lite svårt för att svara i telefonen ibland alltså! Och att det ska behöva vara så svårt att bestämma sig! Ojojoj!
På fredag vankas det grillfest i gula huset och jag börjar bli lite stressad över vilka som kommer och inte. Det är lite svårare nu för tiden när man inte träffar folk varje dag. Det känns som att man alltid glömmer bort någon..Men det är tur att Stefan och Anton alltid är på G i alla fall! Hoho!


Idag har jag varit i Värnamo och hälsat på Emma. Mycket trevligt att bara strosa runt i affärer och fika i det fina vädret. Tyvärr så har affärerna inte fått in så mycket nytt än (eller i alla fall inte sånt som jag tycker är fint) så det blev inte så mycket inhandlat. Men när Emma var på Expert för att framkalla bilder hittade jag X-men trilogin för en billig peng och jag kunde inte göra annat än att köpa med den hem! Me like! Den kommer passa perfekt för tråkiga höstkvällar framöver.

20193-171   20193-172







-Seven hundred little records, all rock, rhythm and jazz.


Kommentarer
Postat av: julle

hallon. jag tänkte dra en snabis till lonon, men kusse från norge är där för tillfället så jag tänkte passe på ;) När flyttar du förersten? och börjar allvaret?? ;) Krom

Postat av: Anonym

hej hörru snart flyttar du med! :) det är alldeles totalt underbart ska jag säga dig! norrköping är en fiiiin stad!
jag bestämde mig när jag var i asien, en hux flux idé som kom från min reskompis. så vi får se hur det slutar... jag är ju ingen höjdare på photoshop, indesign och creator, men vill man så kan man! och jag tycker ju om sånt här så det ska bli jättekul! nu är nollningen igång för fullt och ikväll äre feeest! kraaam

2007-08-15 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback