you know you shook me.

Nu har jag precis kommit hem från Gislaved där jag har spenerat tid hemma hos Verbs. Det blev gott sällskap bestående av Angelica med pojkvän, Emma, Oskar, jag och självklart Verbs. Lika gott var det att få grönsaker med hemmagjord dipp när man kommer dit, hungrig som en varg!
Efter massa prat & återblickar på de gångna åren lämnade det sista paret huset runt två och kvar blev jag och Verbs som tog oss ut på en skön promenad i den nästan tropiska hettan. Det var så skönt att bara få gå runt och prata om allt och ingenting och få känslan av att allt är som innan men inget är som förr.
Och jag som trodde att jag skulle få en trist kväll framför datorn! Hoho!

Imorgon ska jag åka till Gislaved med mami och fixa kort till mitt nya körkort! Yes! Hoppas att det kommer snabbt bara. Det skulle vara skönt att ha allt  fixat till flytten nästa vecka.
Helgen är dock ännu ett mysterium. Det känns som att det kommer bli en lång och ensam helg då alla som jag tycker om antingen reser iväg, jobbar eller flyttar. Jag hade tänkt att jag skulle till Way out West eller Frizon, men mina planer har en förmåga att ändra sig i takt med ljusets hastighet. Det kanske blir till att övertala mami att följa med på en shoppingrunda. Hoho! Den som lever får se!


Nu är det dags för mig att hoppa ner i min mysiga säng, sätta på one tree hill, dra täcket över huvudet och somna!



-all day long.

Kommentarer
Postat av: borat

men har du tagit körkort!!!! GRATTIS!!!! som du smyger!

Postat av: borat

haha! ojsan. Men jag har nog inte sagt grattis så, grattis helt enkelt!

2007-08-10 @ 14:10:31
URL: http://annikabman.blogg.se
Postat av: Anonym

vad jag ska göra i norrköping är helt enkelt att bli vuxen, bo själv och studera ett par år. grafisk design&kommunikation som det så vackert heter ska i fortsättningen bli mitt liv. och det känns hur bra som helst!
och snart flyttar du med ju! great! nervös?

2007-08-10 @ 14:29:08
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: emme

det är typ Rosa Bussar som åker runt överallt i världen! www.rosabussarna.se
åker den 16:e november. så än är det ju lite kvar.
det låter jätteroligt! tror jag verkligen du kommer trivas på, känns väldigt johanna!
var det på ett år eller? jag har för mig att det är någon annan från klassen uppe i karlstad men jag kanske bara inbillat mig.
har sett utmaningen nu...får se hur jag gör:p
kramar

2007-08-10 @ 15:15:17
URL: http://ivory.blogg.se
Postat av: heds

vilken dag skulle hållas öppen? vad upp? ;)

2007-08-11 @ 16:15:42
URL: http://pappersdraken.pepp.nu
Postat av: julle

tjabba!!! jovars, jag trivs bra och livet leker vekligen!! minst sagt =) hur är de med dig då?? allt väl??? Kräm

2007-08-12 @ 13:32:31
URL: http://juuliajuulia.blogg.se
Postat av: emme

mm det ska bli himla roligt asså.
jag åker själv. vill inte ha med min någon annan. känns som jag kanske blir lite mer öppen för andra personer och inte binder upp mig för mycket vid en liksom.
jag har nog bara inbillat mig för jag kommer inte på vem det skulle kunna vara.
visst är det jobbigt!?!
har börjat försöka dra mig till tv:n mer men det är ju same shit liksom. kollade precis på gammalt avsnitt av felicity där hon hånglar upp simon rex i ateljen...tjena vad avundsjuk jag blir:/
kramar

2007-08-12 @ 18:30:04
URL: http://ivory.blogg.se
Postat av: Anonym

ja just de, du ska börja skolan, fan va kul =) jag bor på linden där borta vid skolan vettu... trivs skitbra, men i januari tror jag att jag ger mig av mot varmare alt. kallare platser =)

2007-08-12 @ 19:27:40
URL: http://juuliajuulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback